Garanția produselor

Toate produsele beneficiază de garanție conform legislației și certificatului de garanție care se regăseste în colet, primit împreună cu produsul cumpărat.
Intră în garanție defectele materiale sau de fabricație constatate de un reprezentant de service al respectivului brand/producător.
În cazul în care produsul prezintă defecte, este inutilizabil sau nu corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip, consumatorul are dreptul să i se aducă produsul la conformitate, fară plată, prin reparare sau înlocuirea pieselor defecte cu piese conforme și cu aceeași întrebuințare.
În cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, la cererea consumatorului, acestuia i se va restitui contravaloarea produsului respectiv.
Pentru a beneficia de garanție, consumatorul trebuie să prezinte, în original, certificatul de garanție cât și factura fiscală/bonul fiscal cu care a achiziționat respectivul produs.
Nu fac obiectul garanției produsele care:
– au suferit daune produse de șocuri sau reparații necorespunzătoare;
– au suferit defecte în urma accidentelor, folosirii/depozitării/manipulării/ necorespunzătoare;
– produsele ale căror piese originale au fost înlocuite cu unele neautorizate – au făcut obiectul unei modificări în afara service-ului autorizat;
– prezintă defecte fizice precum lovituri, crăpături, ciobiri, componente / piese arse etc, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate;
– au fost utilizate în condiții neadecvate, setări și instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor;
– au fost revândute.
De asemenea, nu intră sub incidența garanției consumabilele sau piesele de uzură cum sunt becurile / bateriile telecomenzilor.
ATENȚIE !
Produsul trebuie utilizat numai în scopul pentru care a fost proiectat.